tirsdag 5. februar 2008

Da var det februar gitt..:)

Det nærmer seg vår.. og enda bedre sommer!!!
Gleder meg så til dette kalde været, med slapps og snø er over. Vil ha sommer, grønn plen og sol jeg..aahhhh.:)*Drømme*

Men uken som har vært.. fortsatt litt sykdom..er lei av å være syk nå!!
Men i helga var vi på Gautefall, deilig å få stått litt på brett! men turen endte jo med at jeg ble forkjøla da... Men heldigvis så skal vi opover til helga også:) Med Thomas sin familie, og da skal lillemor få prøve slalom for første gang..*gleder meg<3* lille snuppa:)

I morgen skal jeg være med mamma en tur til Tønsberg, så blir litt kikking på Farmandstredet også sikkert, lenge siden jeg har vært der. Moro med noen nye butikker:)

Ellers er det ikke stort annet som har skjedd her i grunn..:)

Mandag: Jobb
Tirsdag: Lyktefest i barnehagen, kjempe koselig. Gikk i tog til barnehagen, alle barna bar små lyslykter.. spiste kake når vi kom frem, og barna underholdt med sang:)

Onsdag: jobb, og bursdag til Markus og Nicklas:)
Torsdag.. syk..
Fredag:Dro på hyttetur
Lørdag: Hyttetur
Søndag: Hyttetur

1 kommentar:

Anette sa...

Jeg regner med å få se bilder av lillesnups på slalom! Gleder meg :D

Blog Widget by LinkWithin