onsdag 23. september 2009

...: Litt stæsjbilder fra stua:..

Det blir som regel stua som får seg en løft med ommøblering og flytting av diverse pynt:)
Dette liatorp avlastningsbordet har jeg hatt lange, men irritert meg over at det ikke er skuffer i den tomme romma foran, merkelig siden det er skuff på salongbordet!
Meeen så så jeg en bloggdame som hadde snudd den slik at ryggen kom ut, og da ble den straks litt penere egentlig:) Å med et Wall stickers fra Pandurohobby.no
Så ble den riktig så lekker!!
Stettfatet på benken er fra Bohus,og er i bruk nesten daglig.
Så lekkert å servere på et stettfat!
Her om dagen da jeg var på en liten snokerunde i byen fant jeg endelig denne nydelige krona til å ha lys i. Har siklet på denne lenge, men ikke funnet den noe sted!
Men endelig ble den miiiin:)
Mener at den er fra Villa Collection, men ivrig som jeg var reiv jeg av lappen og fortet meg å sette den på plass...hmm... Noen som kjenner seg igjen? hihi...
Den nusselige hjertet med "You are my Heart" har jeg kjøpt på Bohus,
syns det var så snålt å ha liggende på lysfatet på stuebordet.







Photobucket

1 kommentar:

Therese fra huset med de rare i sa...

ÅÅÅ så mye lekkert du har!!! *drømme drømme drømme* Ble rent misunnelig jeg!!

Blog Widget by LinkWithin