fredag 21. mai 2010

..: Sommerfølelse på terrassen:):..

Endelig begynner det å dra seg til mot sommer:)
Gradestokken har vist 20+ i flere dager, og vi har flyttet inn i shorts, t-skjorte og sandaler!

Det finnes bare 1 ord som kan beskrive det skikkelig... NYDELIG!!

Å med sommerfølelse i sinnet, kommer det blomster ut på terrassen.
I år hadde jeg lyst til at de skulle gå i hvitt, grønt og lilla... så da bar det avsted til Plantasjen:)
Alle pottene er kjøpt på KID, til en veldig behagelig pris sammenliknet med andre interiørbutikker:)
Den franske blomstertrappen har jeg ikke mindre enn.... faktisk snekret HELT selv!!!
Har kikket på slike på nettet, men ingen butikker her i nærheten som har hatt dem, og til en pris på 1200,- så laget jeg den selv istede... litt knot... men det ble faktsik ganske bra til slutt:)
Mannen ble menktig imponert!






Hylle fra Skeidar, som er pyntet opp med skilt og linhjerte med blonder..
.begge laget av meg selv


Så var det inngangspartiet som trengte et sommerlig preg.
En gammel trekasse fungerer fint som et lite bord. Blomstene er plantet i et lite drivhus fra Mestergrønn. Lykten var opprinnelig brunbeiset, men etter å ha stått ute hele vinteren var den blitt stygg og fæl.. så den fikk seg en runde med litt hvitmaling... vips...god som ny!
Faktisk finere enn ny;)



Hvite "Million Bells" og spanske margeritter!



Putene til kafesettet ligger i en kurv fra KID, greit å ta med seg inn
på kvelden så de ikke blir så rå!

Denne amplen har vi hatt i mange år, jeg er så glad i den
og kjempe lekkert å ha slike hengeblomster i.
Da krysser jeg fingrene for at temperaturen holder seg, og at sola skal varme!
Sommeren er herved åpnet her i gården;)


Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

SÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar din blogg...bra inspiration. Jag önskar en fin helg med hopp om vårsol:)

LOVE Maria på inredningsvis.se
(Sverige)

Blog Widget by LinkWithin