tirsdag 25. august 2009

..:Pynteskapet..:..

For noen uker siden skrev jeg om pynteskapet jeg fikk av svigermor. planen var å male det hvitt..(selvfølgelig..:) og ha dåpsgavene til ungene i det. Syns der er så synd at alle disse fine tingene bare skal stå inni et skap eller gjemt i en skuff!
Så sånn ble det altså...Her er det endel arveting også så syns det er ekstra moro å ha det fremme da..


Brages første slipsnål og armebånd
Adeles dåpsattest rør


Brages sølvkopp




Adeles første hårlåkk




Brage sitt eggeglass, som han har arvet etter farmor
Adeles grøtskje, arvet etter far og farmor
Brages dåpsrør






Adeles grøtskje, arvet etter far og farmor




4 kommentarer:

ChezJeanette sa...

Det var en veldig god ide. Å stille ut dåpsgaver på den måten. Jeg vil ikke ha dåpsgavene til ungene på deres egne rom for da vet jeg at de roter de bort og slenger de i lekekasser osv.
Jeg har et sånt skap liggende, kanskje jeg skal male mitt også og stille ut de vakre tingene de fikk til dåpen sin.
Takk for at du delte din helt geniale ide med oss.
Jeantte:-)

Anonym sa...

Pynteskapet ditt ble kjempefint:) Helt enig at arvesølv og arv forøvrig bør komme frem i lyset i stede for å bli gjemt bort i et skap eller kott.
Veldig koselig blogg du har her:)
HA en flott kveld videre...

Kjolesnekkern sa...

Hei og hjertelig takk for besøk og koselig kommentar, så nydeølig hos deg også da!!! Kjempefint skap og mange flotte minner/gaver! Har både kopp og attestholder til gutten min, smart å ha eget skap!! Klem, Marianne

beate sa...

så fint det ble da. Skjønner at det var litt knotete å male...
Fin idé å ha dåps-gavene fremme...

Beate

Blog Widget by LinkWithin