torsdag 19. november 2009

..:Snart advent:..




Tiden flyr, og snart et det 1 desember og advent! Den beste tiden i hele året. Fyr i peisen, mandariner, pakkekalender, gløgg og adventslys. Disse søte lysene med tall og lysestaken er fra IB Laursen, og er kjøpt hos MiniMal. Super søte, gleder meg til å begynne adventstiden med disse. Lysene brenner ca 1 time, og det holder akkurat til middagen eller en koselig helgefrokost:) Men akkurat nå gjør den seg veldig fint i kjøkkenhylla. Sviblene har også gjort sitt inntog i heimen,å jeg nyter synet av dem nå som de ikke har sprunget ut, syns nemlig det er nå de er finest jeg:)

Ååå jeg gleder meg til JUL!!!





Photobucket

3 kommentarer:

M sa...

Koselig!
Klem,M

Therese fra huset med de rare i sa...

jippi!! jeg gleder meg også veldig!! Fare for at julen kommer enda litt tidler her i huset i år:P

Beate, A Brighter Day sa...

Så vakkert! Nydelige bilder av mange fine ting :) Julestemning på topp! Ha en fin søndag :) Klem

Blog Widget by LinkWithin