onsdag 15. juli 2009

..:Adele 4 år:..

Nå er det riktignok en stund siden hun hadde bursdag, men så treg som jeg er så har jeg ikke fått lagt ut noe før nå..
Selve selskapet var i "hello Kitty" stil, så lillemor hadde i flere mnd snakket om at hun ville ha Kitty kake, og prinsesse kake. Så hva gjør en kreativsjel som meg da? joda.. smeller sammen noen kaker, og gjør meg flid med pyntingen. å jeg må si at jeg er MEGET stolt av resultatet faktisk!!hehe... lov å skryte litt av seg selv også har jeg hørt:)
Thomas stilte som pølse-bod-sjef, dette var også en suksess, kunne bestille akkurat det man vil ha da gitt.. å med egent skilt og det hele så ble det fort kø ja.:)
Dagen ble perfekt for lillemor;)
Min herlige 4 åring:)


Slå-katta-ut-av-kasse!!!... eller posen om du vil:)






Her synger allle gjestene bursdagssangen, og lillesnupp venter spent på å blåse ut lysa.


Thomas tok oppgaven som pølse-bod- sjef grav alvorlig, og laget skilt og bod heeeeelt alene;)
Snille snille pappa`n vi har!!



Hello Kitty kake, så nå at fargene ble helt feil på bildet her, men den er selvfølgelig RÅÅÅÅSA om noen måtte lure;)






Prinsesse kake... mmm;)

























Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin