torsdag 3. september 2009

..:Baconpai:..

Fikk denne servert hos Beate en gang, og den er knall god.
Idag er det min tur til å ha koselig besøk, så da skal jeg servere dette:)
Paibunn. Lage selv..., eller bruke ferdig frossen...(jeg bruker denne),

2 pk. smårettbacon

Vårløk

Eggemasse:5 egg1/2 beger kesamLitt melk (jeg bruker en skvett fløte)

salt og pepper

Ost på toppen. (Mozarella, cheddar, norvegia.....)

Stekes i ca 30-35 min., 200 grader.Serveres med salat.
Bilde og oppskrift lånt hos http://beatehemsborg.blogspot.com/

2 kommentarer:

beate sa...

ååå, ble pittelitt misunnelig nå... denne står jo ikke akkurat på min lavkarbo-meny... men jeg kan jo lage ostemassen da...

Kos dere!

Ha en strålende dag.

Beate

Anette sa...

Nei huff:)
Skal spise et stykke for deg jeg:)

Ha en fin dag du også!

Blog Widget by LinkWithin