mandag 5. oktober 2009

...:Lille Pingu`n min:..

Se på denne nydelige strikka dressen lillegutt har fått av mommo. Syns den var så herlig, og deilig med noe som ikke alle har. Jammen er vi heldig som har en bestemor som er flink til å strikke. Syns det er så koselig med hjemmestrikka plagg, og moro å ta vare på til evt egen barn en gang. Deilig plagg å ha nå på høsten når vi er ute å går tur. Han er så snål når han sitter å drar i nebbet på lua, skikkelig hengenebb;)


Husker ikke sånn i farta hvor mønsteret er fra, men om noen er
intressert så skal jeg finne det ut altså;)




Photobucket

10 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

hehe for en herlig liten pingvin!!! Den drakta var jo bare fantastisk!!! Takker for kommentar i bloggen min og:D Likte godt brettet der selv og syens det passet fint inn:D Ha en god natt!!

Marthe SB sa...

Så nydelig han er!!!!!!!!!! Kjempe artig drakt!!!! ;o) Kjekt med slike strikkende mormor'er!

beate sa...

Så herlig. Her digger vi pingviner vet du!

Ha en fin dag
Beate

Anna sa...

Næmen, så søt en liten pingvin, helt bedårende :)

Fru Fly * Heidi sa...

Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Og det var jammen bra, for da fant jeg deg - og den supersøte lille pinguen din! Helt til å spise opp....♥ Jeg synes det var masse annet flott her og kommer snart igjen! Ha en fin dag! Hilsen fra Heidi:) !

Therese sa...

Hei hei til deg. Takk for koselig hilsen inne hos meg. Så koselig det var å besøke deg. Kjempe skjønn dress mormor har strikket. Det er utrolig kjekt. Vi har en farmor i huset som strikker, veldig fornøyd med det. Skjønn gutt på bildet. Ha en go kveld. Kommer gjerne tilbake. Therese.

KATRINES INTERIØR sa...

Hei! Tusen takk for kommentar på bloggen min! Veldig koselig at du vil følge meg videre! :)
Så fint det var her, ser ut som om dere har det kjempefint.
Green Gate har virkelig et flott design!:)

milstjerne sa...

Herlig :)

Nå har jeg sittet lenge (altfor lenge, siden jeg egentlig leser) og kost meg med å lese bloggen din. Du har virkelig en kjempe koselig blogg, og så mye fint du viser frem :) Likte spesielt godt oppussingen av kjøkkenet, det ble kjempe bra!

Jeg må nesten legge meg til som følger, håper det er greit :)
Ha en riktig fin kveld
klem fra milstjerne

Nettelita sa...

For en herlig gutt i en skjønn dress! :) Ingenting er så koselig som hjemmestriket tøy.. Det savner jeg nemlig, og maser stadig på min mamma! :)
Ha en fin uke!

Fru Fjeldhammer sa...

Så søøøøøøøøøøøøt, dette var noe av det goeste jeg har sett!!

Blog Widget by LinkWithin