søndag 8. november 2009

..: Hjemmelaget er koselig:..


Koselig med alt man har laget selv syns jeg. når man har lagt litt arbeid i noe blir man liksom litt ekstra fornøyd.
Så det siste prosjektet her i huset har vært å strikke kjøkkenhåndkler og oppvaskkluter.
Syns de ble riktig så søte jeg:)
Gjør seg godt på knaggen på kjøkkenet, og egner seg godt til sitt bruk!
Så nå mangler jeg bare en deilig oppvasksåpe fra Durance, så er oppvask-kurven komplett:)
Den skjønne oppvaskkosten er fra Søstrene Grene om noen måtte lure, og dener super og vaske med og i tillegg dekorativ:)
Helgen har gått stille og rolig for seg her hos oss, deilig å bare kose oss inne å fyre i peisen, når det er guffent og kaldt ute. HAMA perler er virkelig tingen for Adele, og jeg tror nesten vi har perlet opp flere tusen perler de siste ukene. Moro;) Mor i huset syns jammen det er litt gøy hun også..hihi...




Photobucket

4 kommentarer:

Fru Jensen's sa...

Åå, flott oppvaskklut! Så kjekt å kunne lage slike ting selv! Den som kunne strikke...
Ha ei flott søndagskveld videre!

Crinoline sa...

Nydelig håndkle du har strikket.Har strikket en del jeg også,men forløpig ligger de i strikkekurven.Ønsker deg en fin uke.

Nettelita sa...

Hei, og takk for hyggelig hilsen hos meg! :)
Har scrollet nedover bloggen her, og må si jeg likte meg veldig godt her! :) Mange fine innlegg...
Ser du er fra Porsgrunn.. Selv heter jeg også Anette og er fra Skien! :) Artig..
Håper alt går bra med frøkna di etter opr. Gutten vår la også inn dren da han var 12 mnd. De har faktisk sittet i ni mnd nå, og han har kun hatt øreverk en gang, men da rant jo bare all verken ut, så han hadde ikke vondt, bare litt ubehag! Så jeg kan tenke meg dere kommer til å merke forskjell.. :)
Ha en fin uke! Jeg titter nok snart innom igjen!
KLem

Therese fra huset med de rare i sa...

For en flott oppvaskklut!! Har du oppskriften på de? Kunne jammen i meg tenkt meg slike selv- må bare få mamma til å strikke:P

Jeg og elsker hjemmelagde ting. og liker mye bedre det ikke alle andre har. Dessuten liker jeg å være kreativ og finne måter å ordne ting på selv. Og jeg er helt sikker på at du hadde klart å brodere du og!

Blog Widget by LinkWithin