onsdag 9. januar 2008

Nytt år, nye muligheter og jeg fortsetter der jeg slapp i fjor!




da var det nytt år, og som vanlig er januar den store "gjøre noe med seg selv" måneden:)


i jauar i fjor begynte jeg å endre litt på livet å starte en vektnedgang, og det ga endelig resultater!!:) så fra januar til august hadde jeg gått ned ca 20 kg!! kjempe fornøyd og klar for videre kamp!! så nå er jeg altså i gang igjen, håper det går like greit denne gangen også:)


legger ved noen bilder sån for motivasjon for meg selv:)


så nå er det slutt på snop, brus og annen FY mat i ukedagene, og heller en liten glipp i helgene:)

hyl ut om noen vil være med på bølgen:) så kan vi motivere hverandre:)

1 kommentar:

Anette sa...

Gratulerer :D Dritbra, anette!!!! :D:D:D
jeg er med på bølgen! Helt klart... Jeg har gått ned 4-5 kg nå, skal ned 5-6 til :) Da har vi herved egen slankeklubb!

Blog Widget by LinkWithin