torsdag 10. januar 2008

Skjer`a? blitt morgenfugl eller?

Ja nå begynner jeg å lure, plutselig liker jeg å stå opp tidlig?:)
stå opp smøre niste til Thomas og Adele, kjøre Adele i barnehagen kl 07.00, og hjem å spise frokost og se på God Morgen Norge. Egentlig ganske koselig.hehe... fyrer i peisen og levendelys på stuebordet:)

Andre dagen i "mitt nye liv" så her er det brødskiver og vann til frokost og litt frukt da.
Så nå skal jeg snart sykkle litt igjen. 30 min på spinningsykkelen mens jeg ser på Tv går fint, merker liksom ikke at man blir sliten da:) så er det noen mageøvelser etterpå, og litt sykling igjen i kveld!!

I morgen er det skole igjen. Begynte i høst på utdanning som Helsefagarbeider ved Notodden skole. Siden jeg har jobbet som miljøarbeider i snart 6 år, så er jeg ferdig utdannet allerede til sommeren:) *JUHUUU*... jeg slipper praksisperioder og har kun 6 leksjoner som skal leveres. så i begynnelsen av juni er det skriftlig eksamen.. og voila...!!Ferdig:)
Denne gangen har jeg vært skikkelg flink og har på de 2 siste innleveringene fått 5+!! strålende fornøyd med det!!

Jaja... morgenstund har gull i munn:)

Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin