onsdag 15. juli 2009

..: Endelig er stua vår lys og fin:..

En stund siden prosjektet begynte, men nå er den liksom gjennomført hvit:)


Fikk satt opp den nye spisestua og lyskrona sist uke, liksom dette som har gjenstått

Mangler fortsatt litt stæsj her og der, og venter på et bilde som skal være i den ene ramma, men det kommer seg. Nå som jeg endelig har friske unger så går det jo ann å komme seg en tur til byen også:)
.... ikke verdens beste bilder, men dere ser jo åssen det ble:)

Spisestua med den nye lyskrona som jeg bare er helt forelsket i:)

Sofa fra TRENDMØBLER, stor og god.




Litt stæsj i vitrineskapet



sånn ser nå stua vår ut, satt inn dobbeldør for å åpne opp litt mer, og nytt gulv som ligger sammenhengende i hele første etg, uten noen som helst dørstokker:) Deilig når man skal vaske i allefall.




avlastningbordet med oppbevaringskasser for leker






Litt dårlig bilde, men her er gardinene jeg sydde i våres. Kjempe fornøyd med dem, og de er egentlig finere i virkeligheten enn på bildet:) slipper lyset fint inn






Mine søte sølv blomsterpotter med eføy... liker egentlig bare grønne blomster jeg.. også orkideèr da:)







Lyskrona og lysfatet på spisestuebordet, mangler en liten orkidee og noen diamanter der men....








Peisen vår, har malt brannmuren i en mørkere brun farge som matcher resten av veggene,








Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin