tirsdag 21. juli 2009

..: I LØØØØVE GREENGATE:..

ÆÆÆ.. nå er det gjordt.
Jeg har kjøpt mine første deler av Greengate serviset Naomi beige,
men nå er jo problemet at de er utsolgt for dette stort sett over alt, så vansklig å gjøre det komplett nå. Alle har det i bestilling, men kommer ikke inn før i slutten av august, begynnelsen av september!! å utålmodig som jeg er skulle jeg jo gjerna hatt det i går..hehe..;)
Men men... jeg tråler forhandlere og nettsider opp og ned, så kanskje jeg kommer over noe hist og her...Så om noen vet om noen Lattekopper i beige med hvite prikker, så HYL ut til meg;)

2 kommentarer:

Anette sa...

Joooho... fikk nettopp beskjed fra Christinas interiør om at hun har resten av det jeg mangler!!!
Så da blir det komplett!
Gleder meg:) CAN`T WAIT!!

beate sa...

Grattis! Green gate er skjønt!!!!

Blog Widget by LinkWithin