søndag 19. juli 2009

..: Har verdens skjønneste lille prinsesse jeg..:..


Etter en lang kose dag, satt vi å pratet mens vi spise kveldsmat... hun sier jo så mye rart og jeg kan le meg skakk av hu... makan til veslevoksen frøken skal man lete lenge etter tror jeg..

Å så midt i en stor brødskivebit kommer det...:

"Mamma?.... du er den beste mamma`n i hele verden du. Du må alltid være mamman min..?"

...Ja selvfølgelig skal jeg jo det, du er jo jenta mi.

" Ja, for jeg elsker deg vettu, og jeg skal bli like pen som deg når jeg blir stor"

... *Mamma`n må smile og le litt*.. Mamma elsker deg også Adele..

" kan jeg låne din sminke når jeg blir stor?

..Ja det kan du helt sikkert

" Da gleder jeg meg til jeg blir stor mamma:)"



Er det rart man smelter da? skjønne skjønne Adele, flink med komplimenter er hun i allefall:)
Og et STOOORT hjerte av gull!!

Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin