onsdag 9. januar 2008

Jaja... da var den endelig BLOGG på meg også:)

Måtte vel tilslutt bare gi etter for presset om å få meg blogg:)
skal prøve å være flink til å holde den oppdatert men.....:)

Jul og nyttår er for lengst over her i huset.Vi har hatt det supert alle 3, og fått masse fint og vært sammen med familie og venner.
Adele har i grunn vært høyt og lavt siden, ikke så lett å plutselig skulle legge seg tidlig og stå opp tidlig. Men det er på bedringens vei nå:)

Thomas begynte i ny jobb 2 jan, så jeg og Adele har vært hjemme alene noen dager. Ikke det at jeg liker å være hjemme alene men.. det går det også når man ikke har så mye valg:)
Får trøste meg med at det bare er for en liten periode:)

Ønsker alle jeg ikke har fått sagt det til; GODT NYTT ÅR:)

Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin