mandag 14. januar 2008

Ny uke, nye muligheter:)

Thomas har dratt til Oslo igjen, og kommer ikke hjem før onsdag kveld.
Så idag har jeg og lille snuppa vært hos Camilla og barna og spist pannekaker..mmmm:)
Ungene lekte og kose seg, og vi fikk sladdra litt. kjempe koselig!

Nå er lillesnuppa i seng, og jeg sitter her foran pc`n og ser på "norges herligste"... knallbra program.. flirer her:) men egentlig så kjeder jeg meg, er ikke akkurat vant med å være hjemme alene, men jeg overlever nok.hehe:)

Imorgen er det jentekveld hos Anette i bryggerhuset, eller "bryggeriet" som vi kaller det.
Moro å møtes i blandt, og jeg og anette skal vekke gamle minner ved å ta solarium. Deilig å få litt farge på kroppen i disse nitriste grå dagene. Ingen ting er som en skikkelig jentekveld med god mat, masse deilig frukt og enda mer sladder.

Anette og jeg har laget en egen slankeklubb,så vi får planlegge litt ang belønningsturen til Kragerø-spa:) sånn forørig så har jeg gått ned 2 kg, så er på vei til dette målet:)

1 kommentar:

Anette sa...

ØY! Vi GLEMTE å planlegge Kragerø-spa-tur-tingen vår!

Blog Widget by LinkWithin