torsdag 24. januar 2008

ops....en liten oppdatering kanskje?

lenge siden sist gitt... men dagene bare flyyyr avgårde her. vi har nå ligget syke hele hurven med omgangssyken, og lillesnuppa begynte på igjen i natt. huff slitsomt:)

Ellers så er det ikke så mye nytt egentlig..:)
idag har vi vært i Oslo å hentet den nye jobb bilen til Thomas så nå er jobb hverdagen skikkelig igang.

Har dessuten lovet meg selv å være flink til å ta sol, så kanskje humøret er litt bedre..hehe.:)
har tatt 3 ganger nå å det er virkelig forskjell!!! deilig.. Ble plutselig brun og blid..hehe:)
Det morsomste av alt er jo at denne solariumsmaskinen snakker..."ansiktssol maksimal styrke"... kanskje jeg som har en sææær form for humor.:) trøste meg med at Anette H syns det er like gøy:)

Sitter akkurat nå å sikler på ferie.. jeg vil til mauritius!!!*drømme seg langt langt vekk*
SEr helt fantastisk ut... tenk å bare nyte lange dage rpå stranden med frukt, sol, bade og bare slappe av!! det fortjener vi nå syns jeg... får legge meg i hard sparing:)...*skriver opp enda et nyttårsforsett*

Ikke er det lenge til vi skal på hyttetur heller. helga 1-3 februar drar vi til Gautefall for å feire Stians bursdag..HURRA!! blir moro, deilig mat, drikke og snowboard.
da har jeg faktisk fått brukt brettet 3 ganger det her året!!! det er vilt! jaja... får se på det som trim:) å det har jeg ikke vondt av.

ååå jeg har fått fullstendig dilla på oppskjært frukt (epler, druer og banan) og dyppe i vaniljekesam!.mmmm... det er faktisk bedre enn potetgull og dipp og smågodt!!!

1 kommentar:

Anette sa...

Jævli gøy med den solariumsmaskinen :D

Vaniljekesam er digg.. og aller best er det å dyppe gule epler. Fantastisk <3

Blog Widget by LinkWithin