tirsdag 25. august 2009

..:Da var det badet sin tur:..

Jaja.. ånden er fortsatt over meg:) Så da er jeg i gang med å pusse opp badet også.

Nå er frontene vasket, slipt og sparklet.

Så da venter jeg på at det skal tørke, slik at jeg kan pusse å se om hakka ble "borte":)

PLAN:

- Taket skal males

- Listene skal males

- Frontene og dekksidene på innredninge skal males
- Høyskapet som så vidt skimtes skal selvfølgelig også males.:)
-Nye knotter som IKKE lager riper!!!
- Også lurer vi litt på å bytte ut marmorplata med en litt tykk eikeplate eller noe... må tenke litt på det..
Liker meg veldig godt i min lyse og hvite heim, så dette må jo bare bli bra!!












1 kommentar:

Kjersti sa...

Hei! Fant deg på NIBs sider jeg, og kikker på badet ditt. Det kommer til å bli sååå fint med litt maling da! Så stort ut. Maling og oppussing skulle vårt bad hatt også... Lykke til!!! Kjersti

Blog Widget by LinkWithin