mandag 10. august 2009

..: Høstens ønskeliste:..


Som nevnt tidligere, så er også JEG blitt hekta på
Greengate:) Jeg har allerede begynt samlingen, og er nå
stolt eier av Caffelatte kopper, tallerkner og noen boller i
Naomi beige! Så nå er jakten på den perfekte "match" i gang, og fant ut at dette var ganske snålt sammen.






.... Å mens vi er inne på ønskelister.. Den nye IKEA katalogen kom idag, perfekt lesestoff etter å ha vasket huset:)Vi har idag ädel mørkt kjøkken fra IKEA, men side hele huset nå har blitt hvitt... har jeg veldig lyst på hvite fronter på kjøkkenet også! Meeen det koster jo endel, selv om vi slipper unna med å bare kjøpe frontene..
Men jeg syns dette er rett og slett dritlekkert. SÅ da får jg igangsette et sparetiltak tror jeg..;)
Ville helst byttet ut noen underskap, med skuffseksjoner.. men vi får se hva tiden.. ehh.. sparingen bringer!

Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin