mandag 10. august 2009

..:Familieforøkelse:..

Før helgen vokste familien fra 4 til 7 medlemmer:)
"Heldigvis" er de 3 nye medlemene slørhaler..hihi:)
Vi var hos Oldefar å fikk øye på en kassert gullfiskbolle, så da spurte vi om vi kunne låne den.
Det resulterte i at vi stoppet på dyrebutikken på vei hjem å kjøpte med det vi trengte!
Adele fikk velge farge på steinene, og selvsagt hvilke fisk som skulle bli med os hjem...
På vei hjem snakker vi litt om hvordan de skal mates, og jeg spør henne hva de skal hete, hun sitter å kikker ut av vinduet en stund og tenker...SÅ plutselig kommer det.. "De skal hete Dora, Boots og Rappo, mamma"! kunne ikke annet enn å le egentlig.. for hun ELSKER "Dora The Explorer", forundrer meg egentlig at ikke Hannah, Miley og Lilly (Hannah Montana) ble valgt.
Så her er mine "barnebarn", med en stolt eier.

2 kommentarer:

ChezJeanette sa...

Hehe, jeg lo da jeg leste navnene på fiskene. Ungene mine elsker også Dora.
Søte jenta!

Anette {foreldremanualen} sa...

Ha ha - herlige navn!

Blog Widget by LinkWithin