tirsdag 11. august 2009

..:Vår uteplass:..

Kom på at jeg ikke har fått tatt noen bilder av uteplassene våre i år... å siden det nå er mørkt... så kommer det noen bilder fra i fjor. Ikke så mye som er endret, bortsett fra farger og tekstiler ved rottingmøblene. På grunn av mye regn, regn og atter regn så har den ikke blitt så mye brukt som vi ønsket. Men jeg har hørt noen rykter om at august og september skal bli noen fine måneder. SÅ jeg velger å tro på det..hihi...



Jeg er superfornøyd med disse bedene som mannen i huset har laget. enkelt å holde fritt for ugrass, og sist men ikke minst...SNEGLER!! Alt som kan komme opp i høyden, og som jeg kan "stenge av" med havsalt er gullverdt!! Faktisk så bra at vi skal lage enda et bed inntil fjellveggen..











4 kommentarer:

Loccitane sa...

Hei, og velkommen i NIB gjengen.Jeg har ikke vært medlem så lenge jeg heller, men koser meg veldig her inne i Blogglandia.Det er såååå utrolig mange hyggelige mennesker her inne, og her får man tips om alt en ønsker.
Uteplassen din er kjempe fin og bloggen din er inspirerende.
Likte veldig godt den ideen din med å ramme inn de første skoene til hele familien, Genial ide.
Ønsker deg og dine en god natt.
Klem fra Line

Lillan sa...

heisann

nydelig blogg og fine sommerbilder:)
her stikker jeg gjerne innom igjen!

ha en fin kveld

klem fra Lillan

ChezJeanette sa...

Så flott blogg du har. Den uteplasssen er kjempefin!
Flotte bilder
Jeanette :-)

Anette {foreldremanualen} sa...

Misunner dere den flotte uteplassen og bedene! ;-)

Blog Widget by LinkWithin